Štampani mediji i dalje mogu biti jedan od vodećih medija kada je oglašavanje u pitanju, a ove inovativne reklamne kampanje to i dokazuju.


U vremenu digitalnih medija koji neverovatnom brzinom utiču na promene oglašavanja zahtevajući konstantnu kreativnost u održavanju efekata prenesene poruke, zaista je lako prevideti umetnost štampanih oglasa. Kako autor knjige “It’s Not How Good You Are, It’s How Good You Want To Be (Nije stvar u tome koliko si dobar, već koliko dobar možeš da budeš)”, Paul Arden, navodi: “Štampano oglašavanje trebalo bi da bude prepoznatljivo iz daleka, tako da bude jasno kome je poruka namenjena bez obzira na ime brenda”.

Uprkos veštinama i alatima kao što su Photoshop, Ilustrator i slični programi i softveri za kreiranje sadržaja, i dalje je najvažniji koncept koji će ostaviti snažan efekat na razmišljanje potencijalnih krajnjih korisnika.
Pogledajte neke od štampanih reklamnih kampanja koje su učinile upravo to: